• 036 844 73 85

Onsite IT Diensten

Managed support voor Uw onsite IT systems

Wat is Onsite IT Support?

IT-ondersteuning On Site is ondersteuning op locatie voor de fysieke elementen van uw IT-infrastructuur. Ondersteuning op locatie is doorgaans een onderdeel van uw abonnement op beheerde IT-diensten. Via dit type ondersteuning kunnen wij problemen oplossen die niet op afstand op te lossen zijn. Denk daarbij aan kabels leggen, routers installeren, fysiek onderhoud aan servers en de eerste configuratie van uw IT-netwerk.

Meer weten?

Waarom heb ik IT-ondersteuning op locatie nodig?

De meeste technische problemen kunnen op afstand worden opgelost. Daarom is het begrijpelijk dat u zich afvraagt of IT-ondersteuning op locatie wel noodzakelijk is. Naast het voordeel dat u een ervaren IT-expert kunt inschakelen om problemen snel op te lossen en downtime te verminderen, is het voor ons als uw IT-dienstverlener ook een geweldige manier om uw organisatie te leren kennen. Zo weten wij hoe uw organisatie werkt en met wie we contact op moeten nemen als dat nodig is.

Contact

IT-ondersteuning op locatie

De belangrijkste voordelen voor uw bedrijf

Geld besparen

Bedrijven kunnen aanzienlijk besparen met IT-ondersteuning op locatie, doordat ze niet een fulltime medewerker in dienst hoeven te nemen die soms wel en soms niet nodig is en die reiskosten maakt als hij of zij andere locaties bezoekt. IT-ondersteuning op locatie is beschikbaar als onderdeel van uw abonnement op beheerde IT-diensten, maar is ook per keer af te nemen.

Snel een oplossing

Downtime is een van de hoofdoorzaken voor het feit dat u verlies leidt of klanten moet teleurstellen. Daarom is het van cruciaal belang dat IT-problemen zo snel mogelijk worden verholpen. Mocht er zich een probleem voordoen dat niet op afstand kan worden opgelost, dan weet u met onze IT-ondersteuning op locatie dat een ervaren IT-expert spoedig bij u aan de slag gaat met het probleem.

Vertrouwd

Uw IT-netwerk is uniek voor uw bedrijf. Daarom is het enorm belangrijk dat u een beroep kunt doen op IT-experts die uw omgeving goed begrijpen. Met een abonnement op IT-ondersteuning op locatie kunt u altijd vertrouwen op de hulp van een vertrouwde IT-expert die uw netwerk en de IT-processen waarmee u werkt door en door kent.

Meer weten?

Meer weten?

Als u meer wilt weten over onze onsite IT-ondersteuningsservices, neem dan vandaag nog contact op om rechtstreeks met een van onze ervaren IT-technici te spreken.

Contact

Gratis IT security audit voor uw bedrijf?

Spreek nu met een IT-expert
Free Business IT Audit
Voor Apotheek de Brug heeft JamCrackers een planningstool ontwikkeld voor planbare medicatie en hulpmiddelen. Via dit systeem krijgen patiënten een melding wanneer hun medicatie volgens planning gereed staat. Dit alles resulteert in een grote patiënt tevredenheid. JamCrackers onderscheidt zich door de creatieve oplossingen en de no-nonsense cultuur. De korte lijnen en het persoonlijk contact met de juiste mensen binnen het bedrijf ervaar ik als zeer prettig.
Rob Linde, Directeur / Apotheker, Apotheek de Brug, Almere
PreventCare levert diensten in de gezondheidszorg waarbij we 24/7 bereikbaarheid zijn voor onze klanten en patiënten. In 2012 zijn wij op zoek gegaan naar een betrouwbare partner op het gebied van ICT en hebben toen voor JamCrackers gekozen. Na 4 jaar kunnen we concluderen dat wij toen de juiste keuze hebben gemaakt. Naast het prima onderhoud en de support op onze werkstations en servers hebben ze ons ook goed geholpen met de migratie van e-mail naar 'de Cloud'. Door hun goede bereikbaarheid worden automatiseringsproblemen snel en adequaat opgelost.
Ronald van Buuren, Directeur, Preventcare B.V. Almere
“De samenwerking met de medewerkers van JamCrackers ervaren wij als heel prettig. Hun dienstverlening is prima en adequaat, eventuele problemen worden snel en vakkundig verholpen door de gedetacheerde medewerkers van JamCrackers." "Julius Clinical Research organiseert momenteel een grootschalig landelijk vaccinatie onderzoek. JamCrackers levert hieraan de uiterst belangrijke ICT-ondersteuning.”
Peter Schoevers, CEO, Julius Clinical B.V. Zeist
“Eind 2007 was er binnen ons bedrijf sterk de behoefte aan verdere automatisering. Met name de financiële en administratieve kant van ons bedrijf moest een efficiencyslag maken. JamCrackers heeft met een simpel stappenplan hier een strategie voor uitgewerkt en waargemaakt wat ze ons in hun plan beloofden. In enkele maanden tijd is er een compleet nieuw CRM pakket ontwikkeld waarbij wij perfect onze orderintake, invoicing, het relatie-onderhoud en de managementsrapportages krijgen voorgeschoteld.” “De basis vormde het CoreInvoice pakket aangevuld met maatwerk, geheel naar onze eisen. Verbluffend was de soepele implementatie. Meestal de bottleneck bij dit soort projecten. Binnen enkele weken was het geheel operationeel. Sinds januari 2008 draaien wij nu naar volle tevredenheid op de software van JamCrackers.”
Bart Verkruisen, Directeur, Amsterdam Fashion Group B.V. Amsterdam
"Over the years, Catalyze has always build on the IT expertise and IT support of JamCrackers. We have evolved over the years from a small company to a more mature organization of 120+ people. JamCrackers during our exciting journey has been able to provide tailored solutions, meeting the requirements of our growing organization. They think along with your needs, necessary IT backbone, security issues and practical IT solutions to create the best working environment for our employees. We are happy with the continued professional support so far, and find it important that we can rely on a true partner instead of just another IT contractor."
Catalyze B.V. Theodoor Rutgers | Managing Director